« ショック… | トップページ | 花金だぁ♪(死語?) »

2008年7月10日 (木)

今日は休日〜♪

今日はお休みだったので、お母さんと
トマトのハヤシライスを作って食べて、
うだうだ巨人対阪神戦を観てました(笑)
今日は休日〜
おやじのような休日〜

しあわせ~~confident

|

« ショック… | トップページ | 花金だぁ♪(死語?) »

「ウェブログ・ココログ関連」カテゴリの記事

コメント

お早うございます、、美味しそうなハヤシライス。
野球見ながら胡坐でカンビールやってたら、、、
オヤジの休日そのままだったのにネ・

私は家族で持ち寄ったカレーに焼き鳥に焼酎で野球でした。

投稿: みっちゃん | 2008年7月11日 (金) 07時15分

みっちゃんさま。
惜しい!ソファーでうだうだしながら野球でした(笑)途中で「アンビリーバボー見たい」と母に言われたので、自分の部屋で野球見てました(笑)
ちなみに彩は飲み助なんだけど、おうちでは一切飲まない主義なんですよぉ(´∀`)
食っちゃ寝してます♪
ちなみにハヤシライスは、めちゃうまでした♪

投稿: 彩 | 2008年7月11日 (金) 11時33分

An exciting speech is actually couturier scuttlebutt. I opine that you can correspond solon with this substance, it might not be a taboo personal but mostly individuals are not sufficient to talk on much topics. To the particular succeeding. Cheers such as your Khmer Karaoke Celebrities » Somnangblogs.

投稿: Hannah | 2014年2月18日 (火) 08時03分

Wow, amazing weblog design! How long are you currently running a blog with regard to? a person make running a blog look simple. The overall appear of your website is great, not to mention the content!

投稿: Evelyn | 2014年3月31日 (月) 09時34分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




« ショック… | トップページ | 花金だぁ♪(死語?) »