« 無事終了〜!! | トップページ | 燃え尽きました »

2008年9月14日 (日)

がんばってきます!

今日は綺麗に晴れました(・ω・)/sun

がんばってきます!

がんばって担いできまっすup

女の子の、おなかがポンポコリンに見えるのは

荷物が入ってるからですよ(笑)

|

« 無事終了〜!! | トップページ | 燃え尽きました »

「ウェブログ・ココログ関連」カテゴリの記事

コメント

What i do not understood is in fact how you’re now not actually much more neatly-preferred than you may be now. You’re very intelligent. You understand thus considerably with regards to this topic, produced me in my opinion imagine it from so many various angles. Its like women and men are not interested except it¡¦s something to do with Lady gaga! Your individual stuffs outstanding. All the time deal with it up!

投稿: Molly | 2014年2月19日 (水) 03時15分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




« 無事終了〜!! | トップページ | 燃え尽きました »