« 紅葉。・☆ | トップページ | 今日は横浜でセミナー(・ω・) »

2008年11月18日 (火)

今週は初(笑)

「兄貴久しぶりじゃねぇsign02」と言われましたが。

「先週来ましたけどsign03」と反論(笑)

「なんか、毎日のように会ってると、週1回とか

「久しぶり」って感じがするsign03」と言われましたcoldsweats01

いつものカウンター席に座ってたら

「やばいsign03今年1番の牡蠣だsign03」と、せいじさん。

「なにそれsign02なにそれsign02」と食いつく彩smile

「それ食べたいsign03」と、割り込みオーダーを

通してもらって食べちゃいましたdeliciousheart04

見てsign03めっちゃでっかいのheartheart

牡蠣だいしゅきupupheart04

食べたら、おくちの中が牡蠣でまんぱんdeliciousnotes

しあわせsign04heart

|

« 紅葉。・☆ | トップページ | 今日は横浜でセミナー(・ω・) »

「ウェブログ・ココログ関連」カテゴリの記事

コメント

ウワァ立派な牡蠣!!、、さぞ美味しかったでしょうネ。
写真を見ているだけで、口の中にツバがたまって、、、俺も明日食べに行ってこようっと!。

日光はユバが美味しいですよね、秋は食べ歩きですね。

投稿: みっちゃん | 2008年11月19日 (水) 20時54分

みっちゃんさま。
牡蠣で、おくちいっぱいになって「モゴモゴモゴ」ってしてしまいましたsweat01牡蠣で溺れかけた感じです(笑)彩、貝類だいすきなんですshine

投稿: 彩 | 2008年11月20日 (木) 04時03分

How come you do not have your website viewable in mobile format? cant see anything in my Droid.

投稿: Lily | 2014年1月22日 (水) 06時41分

I needed to create you that very small observation to finally say thanks as before for the precious knowledge you’ve documented in this article. This has been so wonderfully open-handed of you to supply easily what many people would have supplied for an e book to get some profit for themselves, notably given that you might have done it in the event you wanted. The basics in addition acted as a good way to realize that other people have similar desire really like my own to grasp somewhat more concerning this problem. I’m sure there are a lot more pleasurable periods in the future for individuals that discover your site.

投稿: Emily | 2014年2月20日 (木) 17時13分

Hello there! This post couldn’t be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up to him. Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!

投稿: Mia | 2014年2月23日 (日) 02時38分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




« 紅葉。・☆ | トップページ | 今日は横浜でセミナー(・ω・) »