« 地酒いただきました! | トップページ | ストレス発散! »

2008年12月13日 (土)

酒好き疑惑?(笑)

せいじさんが『景虎もうまいよ』と出してくれまして(笑)
すっごい、おいしかったですheart01

酒好き疑惑?(笑)

せいじさんが、『景虎もうまいよ』と出してくれまして(笑)
おいしかったですheart01

酒好き疑惑?(笑)

みんなで、くっぴくっぴ4時過ぎ?くらいまで飲んでましたbottle
写真だけ見ると『ただの酒好きさん』みたいですね…sweat01
せいじさんが、『景虎もうまいよ』と出してくれまして(笑)
おいしかったですbleah

|

« 地酒いただきました! | トップページ | ストレス発散! »

「ウェブログ・ココログ関連」カテゴリの記事

コメント

Improving the overall performance on the sales department is a task for the sales manager who need to ensure that his personnel have every one of the essential tools to attain this aim. Productive selling skills and approaches are often being practiced by salesmen devoid of them realizing that their traditional sales strategies are proven systems that have an effect on their sales overall performance.

投稿: Ashley | 2014年1月22日 (水) 14時31分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




« 地酒いただきました! | トップページ | ストレス発散! »