« 次元が違いますな!! | トップページ | 東京ドーム行ってきました!2 »

2009年4月 9日 (木)

はなえちゃんと♪

彼女とは、約1年ぶりくらいに、会いましたよぉー。

久しぶりで、たくさんお話しましたup

バイバイしたあとに、

「彩さんの顔見たら、ちょっと安心しましたnotes」と

彼女がメールしてくれて嬉しい気持ちになったよ゚.+:。(・ω・)b゚.+:。

彩で良ければ、いつでもお話しましょheart

また、ごはん行こうねんrestaurant

|

« 次元が違いますな!! | トップページ | 東京ドーム行ってきました!2 »

「日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

Good day! This post couldn’t be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!

投稿: Katherine | 2014年1月23日 (木) 01時16分

great issues altogether, you simply won a new reader. What may you suggest about your post that you just made a few days ago? Any positive?

投稿: Ellie | 2014年6月26日 (木) 05時49分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




« 次元が違いますな!! | トップページ | 東京ドーム行ってきました!2 »