« えりなちゃんと♪ | トップページ | やっとこさっとこ »

2009年4月 2日 (木)

かなちゃんと♪

テレ○ジョン風にパチリ(笑)

かなちゃんと♪

水曜日は2コ下の、かなちゃんと初・ごはんだったよ

前から『ごはんしたいね』って話が出てましたが、
ようやく実現しました〜

すごい気さくでいい子なんだよっ

とっても楽しい時間が過ごせました

お互いのやりたい事の話とかも出来たし♪

また近々飲もうねっ

|

« えりなちゃんと♪ | トップページ | やっとこさっとこ »

「ウェブログ・ココログ関連」カテゴリの記事

コメント

A person necessarily help to make severely posts I might state. That is the very first time I frequented your website page and up to now? I surprised with the analysis you made to create this actual put up extraordinary. Great job!

投稿: Mackenzie | 2014年1月22日 (水) 11時37分

You ought to be a part of a contest for one of the highest quality sites online. I will highly recommend this website!

投稿: Mackenzie | 2014年1月23日 (木) 00時52分

Very good blog post. I certainly appreciate this website. Stick with it!

投稿: Isabella | 2014年2月18日 (火) 07時59分

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




« えりなちゃんと♪ | トップページ | やっとこさっとこ »